Saturday 26 January 2013

Nowe Okulary ;)




Wreszcie dzis moglam odebrac swoje okulary - alez ja sie naczekalam :) Znalazlam je jeszcze w Plymouth, krotko zanim sie sprowadzilam do St Columb - zanotowalam sobie numer seryjny i wiedzialam ze zamowie je jak tylko bede na miejscu - po przeprowadzce. Jak juz sie tu przeprowadzilam powiedziano mi ze jesli zapisze sie na kontrakt na moje szkla kontaktowe (ktore nosze regularnie), bede mogla po miesiacu kupic te okulary po promocji - za £35 zamiast £129. Tak wiec tez zrobilam, wzielam kontrakt na szkla i pozostalo mi czekac. Jakos minal miesiac (co bylo poczatkiem Grudnia) - co bylo dosc zalatanym okresem. Przyszly Swieta i sie skonczyly, i dopiero moglam zamowic okulary po powrocie do domu, na poczatku Stycznia. Jako ze ramki nie byly na stanie, musialam je zamowic specjalnie. I w koncu w zeszlym tygodniu przyjechaly, przymierzylam je, zamowilam szkla i voila - dzis moglam je juz odebrac! Swiezutkie, pachnace i kosztowaly mnie jedynie £35 jak obiecano - za ramki i szkla, bo badanie wzroku mialam jeszcze wazne. Sukces, prawie 3 miesiace czekania sie oplacilo woo hoo :))))

No comments:

Post a Comment